Vaaarmt ute!

Guud va det är varmt ute asså, helt sjuukt!

Nu har jag varit i allum som sagt, eller ah ja kom hem för ett tag sen, har lagat mat å läst veckans tidning å så ;) å nu tänkte jag kanske gå ner å städa mitt rum om jag orkar, å sen tänkte jag plugga lite kanske ,om jag hinner, fast det är såklart bara vad jag tänker, de kommer säkert inte bli så haha!

Ajja, imon då, vet jag inte riktigt hur jag ska göra än, jag ska nog sova hos jesper ikväll iaf, å sen tänkte jag ju åka in å kolla på när studentutsläppet är å så, å sen måste jag möta upp pappa för att få grönsaker av honom ;) haha! så det gäller att planera lite tills imon :)..

Men nu ska jag gå å ringa V å fråga vad hon gör sen ;)


Jag vill oxå ta studenten!!! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0