Ska på föreställning =)

Hejj på er! :D

Det blev inget mer inlägg igår för jag skulle ju rida å så, å innan det så skulle jag laga mat för mamma slutade sent, så de blev att jag red å sen när jag kom hem så åt jag å gjorde mig iordning å så åkte jag å min lillasyster ner till stenkullen, för där skulle jag träffa V&M och mickan skulle hänga vid grillen ;) hahah!

Men på cafét (där jag va me V&M) så hade vi skitkul! Jag å V sjöng maassa singstar! fast v vann hela tiden! men skiiitsamma! ;) haha! å sen när det stängde klockan 9 så gick jag hem till älsklingen! :D å vi kollade på tv å sen somnade vi :) eller ah han somnade innan mig så jag låg å kolla på tv! Jag såg den dokumentären på 1an om Josef Fritzel! Den var faktiskt jätteintressant, var det nån som såg den ?

Nu då om en halvtimme ungefär så ska vi (familjen) åka ner till skolan, som mina småsyskon går i för min yngsta lillasyster ska ha en föreställning med hennes klass, å det är Astrid Lindgren tema så det kan nog bli kul å kolla på :)

Imon då, jag börjar halv 9 å har ett prov å en mattelektion å sen slutar vi, då ska jag åka å handla me mamma å mickan :) ska försöka lura in henne på allum kanske! HAHA! :P

men nu ska jag göra lite andra grejer på datan ;)

pussspussss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0