Idag blir min älskling 18 !!!! :D

Idag blir världens bästa kille 18 ååååår! :D:D:D GRATTTIIIIIIIS ÄLSKLING! (L)

image55

Så idag ser  dagen ut såhär:

  • Kalas för hans släkt, äta lunch å tårta
  • Vi åker vidare till Liseberg med hela hans släkt för att spela femkamp
  • Hem igen och då blir det feeest med kompisar!
Så ser de ungefär ut! å det kommer bli såååå kul!

Förlåt förresten för att jag inte skrev igår som jag lovade, men vi satt å åt å tjöttade å sen hade mina låssaskusiner med sig guitar hero och nintendo wii så det var de kvällen bestod av i princip :D så det var en jättelyckad kväll å älsklingen blev jätteglad över presenterna :) å han provade de i morse å de satt perfekt!, han fick förresten en t-shirt och en lite tjockare tröja :), jag ska se om jag hittar nått gulligt till honom att köpa på Liseberg idag oxå! , jag har förresten bestämt mig för att jag ska vinna stjärnvinst på nåt av hjulen idag! :D så wish me luck!

Men nu om en stund så åker J, för han ska träffa sin pappa å så, å medan de ska jag duscha å så här hemma å sen kör mamma mig till kalaset vid halv 1, så jag hinner nog skriva ett inlägg till innan jag kilar för idag :)

Pusssss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0