Dagen efter..

så är man lite seg faktiskt, drack väl inte så jätte mycket men man är ändå seeg.

Det blev en riktigt rolig dag igår faktiskt, först var vi ju på liseberg å vi va i 4 lag på 5-kampen, å ja va me Jesper å hans bror å vi vann faktiskt ganska överlägset! så de va kul :D sen gick vi till tyrolen å satt där en stund :D å vi spelade på hjuil också såklart, vi vann två center rullar å en sån ask med marabou hjärtan, eller ah de va Jesper som vann hjärt-asken, men jag fick den av honom (L) Taaack älskling!


Sen åkte vi hem till Jesper, å sen gick vi upp till F som bor nästan vid jesper, å där spenderade vi resten av kvällen med massa trevliga folk! :)..så det blev en väldigt lyckad kväll, förutom lite bråk, men de är sånt som händer ;)..jag hade verkliegn jättekul med er S & V, ni är BÄÄÄÄST! Älskar er! <3<3

Idag då; Nu är jag hemma igen å ska fixa lite, kanske städa mitt rum också om jag orkar, å sen åker jag ner till älsklingen igen för det är bättre att sova där för jag börjar 10 imon så då kan ja få en lång sovmorgon!:) så ikväll blir det mys framför tv-n med chips å dipp å COLA! :D

pussssss <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du har en bra dag :)
Just nu lottar jag ut en header i min blogg, var med och tävla om den om du har lust :)

2008-05-25 @ 15:04:32
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0