Alldeles ensam :(

Hejjsan :)

Nu är jag hemma hos min älskling, fast de är de att jag är alldeles ensam :( ..jag som inte gillar att vara det, älsklingen har nämligen varit i GBG å spelat badminton me sin pappa å bror :) men han sitter faktsitk på tåget på väg hit nu å han går av tåget om 5 min :) å nu behöver jag inte vänta så jättelänge till iaf :) ..när han kommer blir det nog lite mys fram till Wallander börjar :) ..jag har vaarit på småttan oxå å köpt chipp dip å dricka :D gottgott :)

Så ah de blir som sagt wallander ikväll å efter det så blir de väl sängen :) för imon är det skola igen , imon blir de slappis dag :) har bara 3 lektioner, å en av dom är idrott å imon är det bowling som gäller :D

menmen ha en jättebra kväll! Puuussshajj ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0