11 månader idag <3

Hejjsan!

Nu har jag inte skrivit sen i torsdas!! Usch på mig! haha nae men i torsdags kom vi ju hem så sent (från skitmatchen förresten), ja usch vilken dålig match det var! menmen dom (Frölunda) är ju ändå klara för slutspel :)

I fredags var ja me jesper å hans kompisar , vi skulle egentligen på fest men vi hittade ingen , så de blev att vi åkte till lerum å åt på moset å sen satt där å snackade lite å sen åkte vi hem å myste å sen sov :)

Igår var jag hemma bara å kollade på melodifestivalen ( andra chansen ) det blev ju inte alls som man hade tänkt sig me artisterna , vilka som gick vidare å så :O de blev en hel del skrällar kan man ju säga! Att nordman slog Androla, det trodde jag aldrig, men de va lite kul ändå, ja gillar nordmans låt :) å sen efter mello så ringde älsklingen å frågade om han skulle komma upp till mig å sova, KLART att jag ville det :)

å idag har vi bara degat på morgonen , å sen gick han hem vid 1 för han ska in till stan nu å spela badminton med sin pappa m familj :) men sen ska jag åka ner vid 6 å köpa liet gott på småttan för när han kommer hem så blir det MYS! för idag är de så att det är våran 11 månaders dag!!! :D Guud va lång tid de har gått nu ,känns verkligen itne som om det verkligen är 11 månader, men jag är verkligen lycklig :) Älskar dig Jesper <3 Ja funderar på å göra en liten överraskning till honom oxå :) får se :)

men nu ska jag göra mig iordning pusspåer! <3image55

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0