Sommarlov!

Hejj! :)

Nu ska jag börja skriva igen det lovar jag :) bara de att nu har sommarlovet börjat å så! :) Så himla skönt är det!

Fast jag har ändå haft en rätt så seg start på sommarlovet! har mest legat i soffan hemma hos mig å kollat på film efter film, så det har varit lite lathet så här i början! men det är så det ska vara faktiskt när man har sommalov :) så de så!

Men iaf, hur har eran midsommar varit då? ..min var helt okej faktiskt, det blev inget festande men det blev middag å sånt hos pappas tjej i Vara, jag å Jesper åkte upp med pappa på fredan å så åt vi å så å farmor va där oxå :) å sen stannade vi resten av helgen oxå, men det blev mest att vi var inomhus för det regnade ju hela helgen, men det var mysit ändå!, jag lägger upp bilder sen så ni , ska bara lägga in dom på denna datan :)

men nu ska jag kolla lite andra grejer med bloggen, ni ser ju att min header inte syns :p ..
så pussss på er alla söta♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0