Sommar å sol!

Hejjsan :)

Va två dagar sen jag skrev, å det skyller jag faktiskt på lathet och på det underbara vädret som vi har ute :)

men i helgen då. har jag å Jesper bara tagit det lugnt vi har badat å kollat på tv å grillat me min familj , å passat mina småsyskon :) bara tagit det lugnt asså :) jätteskönt har det varit!

å imorgon är det skola sista dagen kan man väl säga, å vi ska ha fotbollsturnering i Stenkullen imon så det blir inte ens en riktigt skoldag ;) ..för på tisdag är det avslutning å på onsdag har va SOMMARLOV! ♥

Och på torsdag ska vi några tjejer åka ut till Käringön och bara sola å bada å ta det lugnt å så åker vi hem på söndan , det ska bli ritkigt mys faktiskt ! :D

men nu ska jag gå ner å titta på tv faktikst :) ni får ha det jättebra allihopa :) å förresten jag lägger in en bild på min underbart knäppa katt :D haha!
Pööööss ♥

                                                 

Kommentarer
Postat av: leia

kom igen tjejen....vill ju läsa lite inlägg av dig:)



kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0