Bion först!

Hejj!
sorry att jag inte skrev igår eller i förrgår men jag kom hem till Jesper rätt så sent efter filmen så jag orkade inte sätta mig vid datorn då ;) å igår så var jag med mamma och köpte konfirmations present till Mickan som konfimerar sig imon ;)
Men idag börjar jag först med att skriva om bion som jag å Vickan va på i förrgår!,vi va ju som sagt på "Jiddra inte med Zohan" det var nog den roligaste filmen som jag har sett på länge faktiskt! å jag kollar mycket på film kan jag säga! Man skrattade nästan i varje scen faktiskt i filmen !:)

Gå in på den här sidan för att läsa om filmen! Jag lovar att ni kommer gilla den! så den rekommenderar jag självklart! :D

Igår då, jag å jesper sov till tjugo över 10 tror jag sen låg vi å drog oss ett tag, å sen vid kvart i 12 så gick jag bort till mammas jobb för jag skulle åka me henne hem å sen så åkte vi till Allum för vi skulle nämligen köpa konfirmations present till Mickan som har sin konfirmation imon :) det var inte lätt att hitta nåt kan jag säga, vi velade runt ett bra tag innan vi hittade nåt, men jag tänker inte säga vad vi köpte för nåt så det förblir *HEMLIGT* :) Sen när vi kom hem så gjorde mamma mat, good fiskgratäng å sen körde mickan ner mig till Jesper å så sov jag där inatt :p

Idag har det inte hänt något roligt alls :/ har varit sur på J haha :p så jag har typ legat i hans säng å kollat på massa skit på tvn, å sen gick jag till mamma vid tjugo i 4 å så åkte vi hem , så nu är jag alltså hemma :)

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, eller jo, om en stund så ska vi äta kyckling, ris å sås :) å sen ska vi köra mickan till pappa för hon ska sova där inatt för de blir närmare till kyrkan för henne ,för den ligger precis där pappa bor typ. å på vägen hem sen så ska vi köpa nåt gott å kanske hämta upp Jesper å så blir det väl hem å kolla på nån film :)

Men nu ska jag kolla efter nån bra film, å om en stund kommer bilderna från midsommar upp (jag vet de är lite sent men jag har inte varit hemma ju ) pusssss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0