Uttråkad!

Hejj!

Usch vad jag är uttråkad! Har nog aldrig haft så här tråkit! bara för att min älskling inte är hemma :/..har suttit å kollat på tv nu iaf, har kollat på "Cold case" och "CSI NY" de var intressanta fall i båda :P fast jag har för mig att jag har sett de cold case avsnittet :)...

Jag blir lite orolig också för Jesper svarar inte på mitt sms, jag tror inte att han har pengar på sin mobil, men han sa att han skulle fixa de nu på dan, jag vill bara höra vad dom gör å så,men han svarar ju inte :/ .., jag funderar på å gå ner på mitt rum å kolla på tv nu eller nåt faktiskt..kommer bli svårt att sova själv, att inte ha någon brevid sig när man ska sova :( ..han ligger ju alltid där annars och håller om mig, men nu kommer jag inte ha någon på två veckor! Det känns hemskt faktiskt! :(..
ne nu ska jag inte sitta här å gnälla längre ska kolla lite till på lite sidor å sen går jag och nanar! så godnatt på er♥

Min lilla älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0