SOL!

Hej :)

Jag har faktiskt en bra anledning den här gången till varför jag inte har skrivit! :p

SOLEN! den har äntligen kommit! så himla skönt men så himla varmt på samma gång! :) så frt man är ute så vill man ju bara bada, men sen när man kommer ner till vattnet så är det iskallt!! :O
Sen så vill jag ju också spendera tid med min älskling för han åker till Cypern på måndag, å nästa lördag åker jag till Lysekil så vi är utan varandra i 2 veckor! men det ska nog bli bra, vi båda kommer ju göra saker på dagarna så :)

Igår iaf så åkte jag in till allum, har inga pengar egentligen men tänkte att de kunde va kul å gå där å kika lite, jag kom därifrån med slingor faktiskt :) så det kanske jag ska göra idag, om jag orkar :) ljusa såklart! fräscht nu i sommar! :)

Fick oxå ett roligt sms om ett födelsedags party nästa helg , men det är precis den dagen som jag åker till Lysekil juuuu! :( usch! menmen kanske går å fixa på nått sätt :) får se! har en liten plan faktiskt ;) men det är om jag orkar för de är inte så kul, menmen får se :)

men nu ska jag ut i solen igen! Pusss på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0