Regnet öser ner!

Hejjsan!

Sitter här nu, har gjort det ett bra tag, jag har inget annat för mig nu när jag inte kan vara med min älskling, tänk vad tomt det kan bli ändå, men är man med varandra varje dag och sover med varandra varje dag så blir det nog lätt så..därför blir det nog extra jobbigt när han inte är här, det är de som kan vara nackdelen med att vi spenderar all våran tid med varandra att man saknar honom som fan sen när vi är borta från varandra..
sorry att jag klagar så mycket men jag får "prata" med bloggen nu när jag inte kan prata å busa med älsklingen!, så denna veckan kan ni förvänta er många inlägg från mig :), det är ju en positiv sak då ;) haha!.

Var har hänt idag då då?, jo inatt iaf så gick Jesper upp klockan 3 och började göra sig iordning för dom skulle bli hämtade klockan 4 för att köras till Landvetter, och deras plan skulle gå kvart i 7 i morse..sen somnade jag om när han hade sagt hejdå till mig ( :( )..å så gick jag upp vid halv 11 å försökte hitta någon som kunde hämta mig så jag kom hem, tillslut lyckades jag övertala mickan (med lite mutor så) haha, så hon kom och hämtade mig på moppen å så åkte vi hem..å sen har det inte hänt NÅNTING! har mest suttit här å kollat efter filmer, funderar på å se "One missed call" ikväll med mickan om hon vill ;) vågar inte kolla på skräckfilm själv! USCH! haha! å så funderar jag på "Hairspray" lite tidigare ikväll kanske..får se film fördriver ju faktiskt tiden väldigt bra nu när man inte har något att göra ;)..men jag måste faktiskt städa mitt rum först å lägga all smutstvätt i tvättstugan om jag ska ha nått rent med mig till Lysekil, så det ska jag också fördriva tiden med snart, att städa mitt rum! :/

Ikväll skulle vi gått på "Lotta på Liseberg" hon har allsång där varje måndag och ikväll skulle EMD vara där , men jag vet inte riktigt hur det blir nu när regnet verkligen öser ner utanför fönstret! :O ..men pappa skulle höra av sig i eftermiddag eller ah de är ju eftermiddag nu, men jag tror inte att det blir något så det får nog bli min trevliga filmkväll :) ..

pussss♥

 

Kommentarer
Postat av: Evelina

One Missed Call är ingen film att rekommendera - urkass! Däremot Hairspray är en riktig favorit - sååå bra!!!:D



Hoppas du får en underbar helg!

2008-07-11 @ 23:42:22
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0