Kvällis!

Hejsan!

Nu är det kväll igen, dagarna går rätt så fort ändå när man har tråkit! å imon blir det tvätt,städ och packdag för på torsdag ska vi åka till Tidaholm och min farmor, där stannar vi till på lördag morgon/förmiddag, för då åker vi vidare till Lysekil :)..det kommer nog bli en riktigt kul vecka där, hoppas bara att vi får någon sol! så att vi kan sola och bada riktigt ordentligt (jag vill ju gärna få lite färg) så att jag inte ser ut som en blekfis brevid jesper sen när han kommer hem från Cypern!

Men nu vet jag inte om jag ska gå ner till sängen å lägga mig där å vänta på "Jordan rättsläkare" eller om jag ska sitta uppe här, haha svårt val, jag vet! :P..kanske går ner och lägger mig och läser en trevlig liten bok! naaae men jag vet faktiskt inte..
å sen kommer ju ett till problem, jag vet inte om jag ska se på Jordan eller på CSI, jag kan se en liten stund på jordan å sen byta till csi men de är ju också lite onödigt haha, vilka problem man kan ha asså!

menmen, godnatt på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0