Hejdååå!

Vet ni vad? detta är mitt hundrade inlägg i bloggen! lite kul faktiskt :) hehe!

Men iaf, nu står väskan packad, så himla tung är den!, jag å mickan väntar på att pappa ska komma nu så att vi kan åka till Tidaholm :) undrar om min väska får plats i pappas bil också haha! det är inte lite kläder jag har med mig, kan jag ju säga!
Nu åker vi som sagt till Tidaholm och sen till Lysekil, så jag vet inte om jag kommer kunna blogga så mycket faktiskt :/..men jag lovar att jag ska göra det så fort jag får chansen!, när vi kommer upp till Örnsköldsvik om 11 dagar då vet jag att jag kan blogga iaf för där kommer jag att ha tillgång till dator :)

men nu kom pappa, måste åka! Pussss♥

Kommentarer
Postat av: leia

och vet du....då är jag den första att kommentera med ett GRATTIS till inläggsfödelsedagen:)



kramar

Postat av: jhuss

vart ligger tidaholm :| ?<3

2008-08-01 @ 22:23:37
URL: http://jhuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0