Grillning!

Hejjsan!

Ledsen för dålig uppdatering men jag och min syster har varit hos pappa i några timmar nu.. :) vi har ätit lite mat å så, jag har fixat några program på hans dator :) , han har nämligen fixat internet nu så :p..

Idag då, jag gick upp vid halv 11 :) jag kunde inte tidigt sova imorse för jag hade så himla ont i magen så det blev att jag sov lite längre in på dan :)..å så gick jag upp å duschade å gjorde mig iordning, å sen åkte vi som sagt till pappa, å nu om lite mindre än en timme så ska vi gå ner till några å grilla lite maaat! :D å sen ikväll så blir det "Fashionista Diares" och "Morden i midsummer" på tv :D å sen pratade mickan om nån film "7eventy 5ive" tror jag att den hette :), en skräckfilm igen ikväll alltså, får väl se om jag vågar, den vi såg igår var faktiskt ganska läskig, tänkte lägga upp en liten resencion om en stund ;)

pusssss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0