Färgningen klar..

Nu är färgningen klar, jag hade ju slingor i innan, å den fägen jag la i nu blev lite orange typ , så det blev en blandning av färger i håret nu..haha ne men det blev väl rätt så bra :)

Jag har börjat på packningen nu iaf, har lagt alla plagg i olika högar å faktiskt lagt ide byxor jag ska ha i väskan, fattar bara inte hur jag ska få plats med allt när byxorna typ tar upp halva väskan! :O..kommer få sitta på väskan sen för att få igen den!plus att jag ska ha handduk med också!! HERREGUD säger jag bara, jag hatar å packa, å de värsta är att jag kommer få vänta tills imon med att packa i resten eftersom det flesta hänger nytvättat å kommer inte va torrt förrens imon! så det blir ingen sovmorgon för min del imon iaf..

Jag fick ett sms från älsklingen förrut förresten..han är så sööt när han skriver, fast jag tror nog att han hade druckit lite faktiskt för vissa ord var det väl sisodär med :P haha! men han skrev att han skulle gå å lägga sig(!?) klockan var 10 där nere då, fast dom har väl hållt igång sen i morse antar jag..Saknar honom så mycket!! längtar bara till nästa helg! då träffas vi äntligen igen! ♥ och idag så är det faktiskt våran 1år & 3 månaders dag! ♥♥♥ PUSSS PÅ DET!

Kanske ska se på en film snart förresten, den jag skrev om förut "7eventy 5ive"
Handling:
"Det är snart slut på terminen på det fina universitetet ”University of Dreyskill” och det är dags för alla studentfester. Det coola gänget som kallas "The Crew är inbjudna till en rik klasskamrats stuga uppe i Colorados bergkedja. Men vad som skulle blivit en rolig helg med skidåkning och avkoppling visar sig snart bli en helg som de aldrig kommer att glömma… om de överlever! En banal lek som kallas ”75” och en busringning till fel person leder helt oväntat till en kamp på överlevnad!"
                                                                              
puss på er allihopa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0