Varma mackor :)

Hejjsan :)

Idag är det söndag ! å imon är det våran sista lediga dag :(  för på tisdag börjar vi skolan UUUSCCH ! Vill inte !..men men de är väl bara å bita ihop, de är ju trots allt inte så jätte långt kvar till sportlovet, å sen kommer ju påsklovet och å efter påsklovet är det inte så jättelångt kvar tills sommarlovet faktiskt :) å vi har ju roliga ämnen å så , så ah de blir nog rätt så kul ändå :)..

Idag iaf vaknade jag å skulle gå på toa, då såg ja att det var massa SNÖÖ ute !:O ..haha! kramsnö va de oxå ;) ..Fast det ska ju inte komma nu egentligen när skolan börjar å så , då blir det jobbit med slask å så när man ska till bussen :/

Idag har vi iaf varit i Vara å handlat lite, å så bestämde jag mig till slut för att gå in å köpa den kameran då, men när ja kom fram å skulle fråga om hon ville hjälpa mig så sa hon "Ne tyvärr så säljer vi bara kameror och sånt på vardagar" åååååååååh ! när ja väl hade bestämt mig också! så ja får väl köpa nån annanstans då ! :p

Snart ska vi äta varma mackor !!! ÅÅÅÅÅÅH va gott det är ! MUMS!

Ikväll förresten så kommer Victoria Secret Fashion show !! JAAAA ! Den verkar jättebra ! FÅR INTE missa asså ! Så se till å ha på 3an klockan 20.00 ikväll !! :D

Men nu ska ja gå å kolla på tv me älsklingen :)

skriver senare ! Puuuussshaajjjjjs ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0