Vara ! :)

Hejjsan allihopa (inte för att ni är så många men..)

Nu är jag i Vara hos pappas tjej :)..Vi kom hit vid 12 kanske, vi åkte direkt in till stan för pappa skulle tippa på hästar. Jag jesper å Mickan gick å köpte godis så länge :D köpte mina favoriter ROSA BAND ! :D de är de bästa godiset som finns :) MUMS! Å så tittade jag på en kamera som bara kostade 795 på rea, å ja har pengar till den men de va ingen som tyckte att ja skulle köpa den så ja får väl se , kanske åker in till Vara imon igen då kanske jag har bestämt mig å köper den :) den va röd förresten å 5.0 megapixel :) ja kan inget om kameror egentligen men ah de blir nog bra :P

Sen kom vi hit till pappas tjej B å så fikade vi lite gott :) å nu så kollar vi på tv å lite sånt, sen lite senare ska vi nog gå bort till någon idrottshall som ligger här i samhället å låna den å spela lite innebandy å fotboll å så :) de blir nog kul :)..

Men jag skriver senare ikväll om det händer något kul, så kika gärna in igen,

Och förresten, ni får gärna lämna en kommentar om ni är inne å kikar :)

Pusssshajjjs ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0