Tisdag :)

Hejsansvejsan :)

Nu äntligen ska ja ta mig tid att skriva ett inlägg, eller ah de är inte tiden det har varit något problem me utan de är jag som inte har orkat skriva något på jättelänge ;) ..hehe men nu ska jag iaf börja skriva på riktigt igen.

Fredags kväll vill jag börja med först! :D ..det var helt underbart! Tjejkväll hemma hos Klara :), haha fast ja måste börja från början när jag och Vickan skulle åka bussen tilll Ö, vi åkte med världens ballaste busschaufför! haha! Han kallade sig själv för svartskalle å massa grejer!!! å så sa han att han hette Michael Jackson! shiit  va kul asså! Fast man måste nog va där för å fatta hur kul de va !
Iaf, sen kom vi upp till klara å då fick vi en välkomsdrink, sen va de mat, Hasselbackspotatis,Fläskfié å varm vitlökssås! SÅÅÅÅ GOTT !! :D sen va de lite snack å så va de efterrätt ! :D ..vi doppade masssaaa goda frukter i smält choklaad :D sen va de bara tjejtjaat hela kvällen å så sov 3 av oss över hos klara :) ..sen på lördagen va de myyys me Älsklingen <3..

Sen har det egentligen inte hänt så mycket annat..de är imon allt de roliga händer ! Då ska vi på "My fair lady" me klassen! :D å så ska vi äta på Warehouse! :) ..måste kolla upp va de kostar förresten! :D

Idag börjar förresten Gossip Girl! Missa inte det! jag har redan sett 7 avsnit av de å de är jättebrraaa ! :) kl 20.00 tror ja att de börjar ;)

Snart kommer älsklingen å då blir de mat å myys :) men ja skriver senare ! :)

Förresten, en helt underbar låt "Moment´s Bliss" med Julie (soundtracket till 2900 Happiness) :)

Pusshajjjjjs ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0