Sorry !

Hejj !
Sorry för det dåliga bloggandet :/

I onsdas åkte jag till Jesper å lanet, ändrade mig ändå å åkte dit för jag saknade älskling(L) Så ah de blev att jag va där å så sov ja där å så :) kanske inte så jättekul å va där när dom spelade hela natten, men ah ja fick ju iaf vara med älskling  :)
Sen åkte vi hem till Jesper på förmiddan igår, å så låg vi å kolla på tv :), sen gick vi bort till småttan å köpte chips me dipp å cola :D:D sååå gott :) å så blev de myys kollade på tv å så, sen ringde Vickan vid halv 11 å undrade om vi ville möta henne M å E för hon ville ha M´s säsong 3 av Oc som vi hade :) så vi mötte dom vid 11 å så bytte vi säsong 3 mot 4an som vi inte hade sett :D vi snackade lite å sen gick vi hem igen å satte på OC!! :D Det blev allt ett par avsnitt innan jag somnade (som vanligt) fast Jesper va vaken å kollade ända till 5 imorse :S

Sen sov vi tills 1(!!) i förmiddas, usch så länge kan man bara inte sova! man förstör hela dan tycker jag! menmen, vi gick upp å åt frukost å så gjorde vi oss iordning å gick till småttan å lämnade tillbaka filmen vi hyrde igår :) så gick vi hem å la oss å kollade på OC å myste :)

å nu är jag hemma igen , har ätit lax me klyftpotatis ! MUMS :)

Lite senare blir det filmen "I am legend" och lite gott ;)¨skriver sen om filmen vaar bra :)

Pusshajjjjjs ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0