Sista dagen på lovet !

Hejjsan !

idag är det abslout sista dagen på jullovet ! :/ ..ska passa på å njuta asså !...

iaf, idag gick ja upp vid 12, medan Jesper låg kvar å sov :)..Jag satte mig vid datan , å såg att ja hade fått mejl från cocoo.se ! :D:D .de ville starta ett samarbete me mig! Guuuuuuud va roligt ! :) ..så nu ser ni annonsen vid sidan av detta inlägget ! :) så se till att gå in å beställa nu! :) Jag ska genast beställa ett armband nu som jag har kollat in :) ska kolla om min syster ska ha nåt oxå :)..

Ajja sen efter ett tag kom Jesper mamma å hämtade oss å nu har vi varit ute å kört en timme :) Jesper har nämligen övningskört :) , de är inte alls långt kvar tills han får körkort nu ju :) å nu snart är det maat :) haha jag älskaar mat ! :D

Va de nån som såg Victoria Secret show igår förresten ? :D:D:D ja hade väntat heeeela veckan ! :D så jag satt bänkad! Den va ju jääääätte bra :) såå snygga underkläder ! :) .usch , man önskar ju att man hade lite såna snygga underkläder :) ..

Men nu ska ja ta å kolla på OC :) 4:de säsongen :) uusch efter denna säsongen så finns det inte mer :( ..menmen ha det jättebra ! Pussshajjjjs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0