Plugg

Hejjjj!

Nu är det redan torsdag igen! å imon är de helg :) ..vet inte riktigt va ja ska göra i helgen faktiskt , men de blir nog bio på lördag med älskling iaf <3 :) ..Alvin å gänget ska vi se ;) haha de är han som har bestämt..

Igår var vi på "My fair lady" på göteborgsoperan! Det va mys! å den va bra :) ..Fast först kl 16.00 var vi på studiebesök på operan å vi gick "bakom kullisserna" ;) haha! Jo men de va kul de oxå :) de var väldigt stort!. Sen gick vi å åt på Warehouse inne i Nordstan, å där va de ja å Klara som åt som vargar! Ja åt kanske liiite för mycket :p, var väldigt mätt efteråt kan jag säga..Sen bar de av mot Operan igen för dåå skulle vi se på My fair Lady, den va faktikskt bra, men klockan hann ju bli rätt så mycket så man blev ju lite trött, å jag bara "råkade" somna till lite (A)..Sen åkte vi hem å ja åkte till älsklingen å så sooov vi gott ! :D

Idag kände jag att ja inte riktigt orkade gå till skolan å de va rätt så onödigt oxå eftersom vi hade 1 lektion sen 2 timmar rast å sen 1 lektion till å sen slutade vi, så ja har varit me mamma i Allum idag faktiskt, ja fick en tröja från Gina tricot , den kostade bara 49 kr :) riktigt bra tycker jag :)..

Å nu är ja hemma igen :) ..Jesper kommer om en stund tror ja ;) ..Ja är väldigt sugen på att kolla på dom nya avsnittten på One tree hill, fast då blir nog inte Jesper så jätteglad skulle jag tro, så ja får nog vänta ändå. å medan ja väntar så måste jag tyvärr plugga, för imon är de matteprov :( å så ska vi läsa några sidor i naturkunskapsboken :/ ..plus att ja måste läsa i näthandelboken. uschhh! :/

Men nu ska ja nog gå å äta spaghetti å skinksås :D ..

Pusshajjjjjj på er :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0