Nuu!

Tar jag mig äntligen tid att skriva :) Förlåt att det har varit lite dåligt skrivande på sistone, men jag har gjort lite saker å så :)

I torsdas hände det inte så jättemycket roligt :/ gick till 4 i skolan å sen åkte ja till Jesper å så åkte vi upp hit sen :)..

Men i fredas va de myys! Först va ja i skolan såklart :) ..Å efter skolan så åkte ja in till stan å kollade lite å väntade på att Jesper, C å L skulle komma för vi skulle på bio ! :) riktigt myyyys!..Jag fick köpt en skjorta på Rut, mfl. En vit :) ..har inte haft nån skjorta förut för jag har inte riktigt hittat nån som ja tycker har passat , men nu hittade jag en som satt perfekt :) så då slog jag till !:) Sen gick vi till Bergakungen för att hämta ut våra biljetter till Förtrollad! :) ..å så köpte vi gottgott å väntade på att den skulle börja, i början va den lite sådär men sen blev den bättre å bättre :) å den va faktiskt helt okej å ja kan rekommendera den :)

Igår var det tjejmidda hemma hos E :) Vi var 7 stycken tjejjor :) å så åt vi tacos å cupcakes eller va dom hette riktigt gottigt va de :) ..sen köpte vi oss lite mer gottgott ;) ..å sen när dom drog vidare så gick jag till Jesper å så myste vi lite å sen gick vi å la oss , å imorse åkte han å jobbade å jag gick bort till gymmet å mötte mamma å så solade jag i 30 min :) riktigt goot va de :) fast jag blev lite rööd :/ ..men ja ska nog sola nästa helg oxå å nästa å nästa å nästa å nästa :) haha aah ;) får se :D

Sen åkte vi hem å ja duschade å så har jag suttit hät å kollat bloggar å så :)  å nu har vi varit å handlat å så hämtade vi me älsklingen på vägen hem :) så han är här nu å vi ska snart äta god mat :) å sen blir de film ikväll :D å såklart så har vi chips me dipp till det :)

Förresten JAG VILL HA EN HUUUUND !!!! En dvärg pinsher vill jag haa ! SÅÅÅÅÅ söta är dom!!! :) ..fast ja blir ju 18 om nått år då kan ja köpa en alldeles egen hund ! :) då blir de en sån hund! :D

å en grej till :
Bloggerskan Kenza och smyckesshopen Cocoo.se har just nu en tävling som jag deltar i & skulle vilja tipsa er om! Man kan vinna superfina bamboo-örhängen! De finns i 3 olika former (runda, hjärtan & trianglar) & i 3 olika storlekar (S, M & L) och kostar 125kr, 145 kr eller 165 kr. Gå in på Kenzas blogg & var med och tävla du också! Dessutom så får ni 20 % rabatt hos Cocoo med koden KENZA, gället t.o.m. 24 januari.

Så se till å gå in där för dom är finfina dom örhängerna :D

Ha en jättebra kväll! pusshajjjjjs ! ♥image33
Dvärg pinsher

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0