Mat :)

Hejjjsan svejjsan igen :)

De är riktigt kul å skriva inlägg faktiskt så därför skriver jag ett till :D:D

Vi kom precis hem nu från idrottshallen! Det var riktigt skönt att röra på sig faktiskt , vi spelade innebandy å fotboll! :)

Snart ska vi äta fläskfilé å nån gratäng å så ska vi ha lite klyftpotatis breve :) muuuummmmss :)
Sen ska vi kolla på tv å bara ta de lugnt :) händer inget mer ikväll :) Å imon får vi väl se vad vi hittar på , kanske åker till Skara eller nånting sånt, då måste jag bara köpa nånting! Jag vet inte varför men pengarna ligger å bränner i fickan! :) haha skulle va kul med något nytt fräscht klädesplagg nu när skolan börjar faktiskt :) nån tröja eller nåt :D
Kanske ska ta å kolla på en kamera oxå om de finns :p , ja bara måååååste ha en kamera, inte för att JAG gillar å va me på kort men ah ,de är kul å ha så å föreviga om man är nånstans liksom :)

Fröööööööölunda vann förresten idag mot HV71 !!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D


Men ja skriver mera senare :) Pusssshaaajjjjjjs ! ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0