Måndag ! :)

Hejjsan !

Idag är de måndag igen ! :D en helt okej måndag fatkiskt :) började tjugo i 10 å slutade 13.10 :D ..hade två lektioner :P å en av dom va idrott :D..Sen efter skolan kom ja på att ja ville åka till allum å kolla lite :D ..så ja åkte dit å hittade lite finfint på Gina tricot :) ..så de blir det i skolan imon :)

Igår kväll förresten så kollade vi på filmen Disturbia :) en helt okej film faktiskt :) man satt lite på helspänn hela tiden å sånt tycker jag är kul så den filmen kan jag verkligen rekommendera!

ååååh förresten , ja smsade min syrra förut  å frågade om arbanden från cocoo.se hade kommit! å så hade dom deet!!! å jag som inte kommer hem förrens imon! :( ..menmen får väl stå ut då :p haha!
å imon har älskling lovat mig att följa me till stallet :D haha! :) På tal om stall förresten , ja å S ska börja rida hos L, :D ..det ser jag fram emot, hon har nybggt ridhus å stall å allting :D ..så de ska bli jättekul :) ..vi ska dit nån dag i veckan å se hur det å så :)

Men nu ska jag ta fram bilder till ett föredrag om myggor(!) haha! men de blir nog kul , för vi ska redovisa i smågrupper å dom som lyssnar ska bete sig som 6-åringar! :)

Men ja skriver nog lite senare ikväll :) å se till att tävla nu i kenzas blogg :)  pusshajjjjs ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0