Gonatt!

Hejj :)

För en stund sen tittate vi på "Im a legend" och åt chips å så :) Filmen var sådär tycker jag, lite långtråkig så, fast de va inte så att ja gick ifrån filmen å så som ja brukar göra om de är en tråkit utan ja kunde sitta å titta på hela faktiskt:),
Den handlade om: Ett virus som hade spritt sig och tagit död på befolkningen, men filmen handlar om en överlevande (Will Smith) som försöker få fram ett botemedel, å så händer de massa grejer:P vill inte säga för mycket :)

Nu har jag suttit å lärt mig lite photoshop på www.moderskeppet.se fast ja orkar inte sitta uppe längre nu å göra de sakerna som jag har lärt mig ;). Jag har oxå läst lite bloggar å kollat in "Peace armbanden" som alla verkar ha just nu, ja tycker oxå att dom är rätt så snygga faktiskt men jag vet inte om ja ska beställa nåt :S , ja får se :)

Imon ska Älsklingen me till pappas tjej i Vara, så vi åker imon vid 11 tiden (om det inte har kommit massa snö å så) å så kommer vi hem på söndag :)

Men nu ska ja sova ja skriver imon innan vi åker ! Pusshaaajjjs ♥

image26
Peace armbandet (finns i massa färger) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0