Dåligt bloggande :/

Hejjsan allihopa :)

Lite dåligt bloggande har det allt varit nu :/ ..men igår kväll så tänkte jag skriva ett till inlägg men jag å Jesper tittade på OC å sen så blev ja så himla dålig på kvällen :O ..Jag hade jätteont i huvvet å mådde illa :/..

Men idag är det bra ! å imorse var det till att gå upp tidigt å gå till skolan :) ..ja sov hos Jesper inatt så jag kunde ju gå upp lite senare än om ja hade sovit hemma :) ..sen när vi kom till skolan så gick vi å åt frukost :) gott vade :) ..
Första lektionen för dagen var NATURKUNSKAP! å herregud ! uuusch ja tänkte bara på NO-lektionerna i grundskolan, men det var faktiskt inte så jättehemskt å läraren är ball :) ..fast han visade massa äckliga djur som han hadei en frys på skolan, han visade typ en ekorre, hackspätt, råtta, massa fåglar å sånt :s ..
Sen flöt dagen på å vi hade matte, eng å svenska å så :) ..men imon blir det nog lite roliga lektioner för då får vi nya ämnen :) ..För er som undrar så går jag Handelsprogrammet :) , efter jag har gått klart så ska vill jag resa ett tag å sen kanske plugga vidare å sen jobba å så :) ..fast ah ja får se :) ..men det är vad jag vill iaf :P

Jag har ridit idag oxå :) årets första lektion :) ..har ju funderat på å sluta . men ja får se hur det blir nu, ja kommer säkert sakna det om ja slutar så ja får se :)

Ikväll blir det bara å ta de lugnt :) Jesper är här , å  ja å syster har bakat chokladbollar som vi ska MUMSA snart :) haha! GOOOTT ! :D Sen ska vi la kolla på tv å så blir de sängen å sooova :) å så upp tidigt imon :/ ..usch!

Men nu blir det chokladbollar!!! :D:D

Ha det jättebra å lämna gärna en kommentar ! Pusshajjjjjjs ! ♥image28

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0