Tv-kväll!

Hejjhejj :)

Idag har inte hänt NÅNTING ;) ..Jag gick väl upp vid kvart i 11 å satte mig här vid datan..satt här en timme kanske, sen blev ja skiithungrig, å då märkte jag att vi inte hade NÅNTING hemma!! guuud ja fick panik asså! så jag kom på att "Jaa ja kan ju göra pannkakor, guud va gott" Men det gick åt helvete, de gick ju f*n inte å vända på dom jävlarna!..Sen sprang ja som en galning i alla skåp å letade efter maaat! Tillslut blev det mannagrynsgröt ! ;)

Iaf, ja åt upp gröten å sen kollade jag på One tree hill, å sen stätade jag köket,vardagsrummet och dammsugade mitt rum :) RIKTIGT RIKTIGT duktig kände jag mig då ska ni veta ;)..Sen efter att ja va klar så hade klockan blivit så mycket att det var dags att ta på sig och åka till stallet och rida, idag var det hoppning å de gick la sisodär, men de va allt kul :)..

å nu är ja hemma :) har ätit lax idag ;) (för er som är intressrade)

å nu om 10 min hade jag tänkt att titta på "I huvudet på gynning" vet inte om det är nåt å ha, men får väl se :) skriver imon vad jag tyckte..

Men nu ska jag gå å ta mig en nybakt smörgås! :) MUMS!

Pusshhaajjjs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0