Tjejkväll!

Hejjsan hejjsan :)

Idag är det onsdag vilket betyder tjejkväll me tjejerna från klassen :D ..det ska bli riktigt myys! Det börjar med att vi kommer mötas utanför en pizzeria och äta där , sen ska vi ta os till ne godis affär å köpa me oss maaaassa gott :D:D ..sen ska vi snacka skit,spela wii å äta gooott :D efter det går jag nog till Jesper, eller sover över hos R ..får se hur det blir me den saken ;) ..

Imon är det äntligen alla ♥ans dag :D ..ja vet inte vad jag å Jesper ska göra ,det är han som ska bestämma det nämligen :D jag är faktsikt lite smått nyfiken på vad det kan vara ;) ..

Jajja nu ska jag gå å äta frukost å sen ska jag städa lite hade jag tänkt (lite fjäsk för mamma såhär i pengalösa tider) haha!

Fast först förresten så måste jag säga GRATTTTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISSSSSS!!! til ROBBIE WILLIAMS! som idag fyller 34 år! :D:D:D GRAAATTIISSSS ! :D
image45image46

Kommentarer
Postat av: Klara

Hejsan!

Visst va de kul igår:) Det måste vi göra om ngn gång! =) Du måste berätta senare vad du och Jesper gör idag oxå, jag är nyfiken!:)(L)

Ha en bra och mysig dag!!
Pusspuss

2008-02-14 @ 11:32:14
URL: http://partypiingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0