Segsöndag!

Hejj!

igår var det som sagt barnpassning och melodifestivalen! Jag själv tycker inte riktigt att de va rätt låtar som gick vidare! Jag gillade inte alls hon Frida "upp å hoppa" de va lite för mycket barn för mig eller vad man ska säga, lät nästan som en låt som dom kan sitta å sjunga i lattjo lajban ibland, sååå..
Jag tyckte att Therese andersson va riktigt bra , för ja gillade det "evenecense stuket" lite :D

Men jag har kommit på att den man sitter å väntar på hela programmet är ju sötnosen Björn Gustafsson :)
han är ju så otroligt rolig!                                                                                       
image51

Idag då, jag vaknade vid halv 10 å kunde verkligen inte somna om , så jag väckte älskling lite försiktigt å sa att jag gick upp å duschade å så :) så jag gick upp, duschade, satt vid datan lite, kollade på barnkanalen me småsyskonen..å när de hade gått 1,5 timma så gick jag ner igen å kollade om han verkligen sov fortfarande, å de gjorde han ju såklart, så jag kröp ner till honom å så låg vi å myste lite :) sen gick vi upp å åt frukost å så..å så har dan gått..Det har varit en riktigt sån tråksöndag som jag hatar, man gör absolut ingenting! :O USCH på såna dagar! Jag har tjatat å tjatat på min låssaspappa att vi skulle åka till allum å köpa mobilen idag, men nej " neeeee inte idag, vi va ju på fest igåår" så jahapp de får bli imorgon efter skolan istället! Men bättre imon än aldrig :D haha!
Snart ska jag å älskling ner till honom, vi ska nog köpa lite chips å dip (för ovanlighetens skull) men de är ju faktiskt Wallander idag på tv4 klockan 21.00! missa inte ! :)

å imorgon har man skönaste sovmorgonen på hela veckan :) börjar klockan 10 så man kan går upp vid kvart i 9 eller nåt :) å så har vi bara 3 lektioner klassråd/näthandel, idrott och livskraft å sen slutar vi :D

Men nu ska vi ta å åka ner till Stenkullen :) pusshejj på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0