Friiidaay ;D

Tjja :)

Äntligen är det helg igen! :) Skönt ska de bli :)..Jag har inte hunnit uppdatera så mycket i veckan, riktigt tråkit av mig :P haha! Men de blir nya tag nästa vecka hoppas jag :) I veckan iaf, det har inte varit så jättemycket som har hänt i skolan ändå, varit som vanligt faktiskt, fast de har iofs varit FN-rollspelen där alla tvåorna som går i sammhällsprogrammen har varit med, det har varit roligt att kolla på :)..å i Torsdas hade vi lite myys med fika som våran lärare hade tagit med sig för att vi har sån sen eftermiddag :) å så har vi hagt en del sovmorgonar, vilket har varit väldigt skööönt :)

I måndags förresten köpte jag min nya mobil!!!! :D:D Sony Ericsson W910i bidde det :D ..riktigt nöjd är jag :D ..fast idag så råkade jag tappa den lite lätt i golvet å då rubbades simkortet lite så ja va tvungen att ta bort batteriet å så, å då måste man ju skriva in pin kod å då tryckte jag fel 3 gånger så nu kan jag inte använda den :( ..eller jo det kan jag men ja får ha min lillebrors simkort ,men jag får inte smsa nånting, men det göt jag ändå (A) hahhah!! :D

Ikväll har det bara varit hemma kväll, Jesper ville va me killarna ikväll så okejdå :p , så för min del har det varit en tråkig hemmakväll där jag bara har suttit här vid datan och kollat på tv å så :) Fast iofs så har det ju varit DANNY på tv :D:D i "Så ska det låta" :) de va ögongodis det! USCH va han är snygg!!!
                                                                                                                                                         image52
Resten av helgen iaf kommer se ut så här, imorgon ska vi åka till Farmor i Tidaholm, det blir jag, mickan,pappa å älsklingen som åker :) Vi ska fira farmor som fyllde år i onsdas :) Min kusin med familj skall komma på lite middag oxå :) de blir nog mys :) å sen på kvällen blir det sista delen av melodifestivalen..På söndagen får ja se vad som händer, vi kanske åker någonstans allihopa eller så, får se..kanske till Skövde/Skara eller nåt vet ejj! ;D
Å sen på kvällen åker vi hem ;)

Mitt liv är kanske inte så jätteintressant men jag tycker att det är kul å få skriva av sig lite å jag tycker att det är jättekul att få kommentarer :)

Pusspåer :) ♥

Kommentarer
Postat av: Filippa

Du kommer kanske inte ihåg mig men jag var på ridläger på toleryd 2006 när du var lägerledare.
Ville bara säga det och att det va en fin sida!
//Kram filippa

2008-04-06 @ 18:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0