Blondinbella & Stina-lee

Godmorgon!

Nu har jag precis kollat på Nyhetsmogon där Stina-lee och Blondinbella var med, det var nog jag och hela bloggsverige som tittade på den kvarten där dom va med. Jaa , ja vet inte vad jag ska tycka faktiskt..Stina var precis som i bloggen, å ah de va ju iofs Blondinbella också..jag kanske inte ska säga så mycket men ja tyckte att Bella skrööööt väldigt mycket om sin blogg å hur hon försöker hjälpa andra och coacha, itne för att jag har sett det i hennes blogg nånstans men..haha förresten Stinas kommentar var bra "Men bella jag vill veta , hur tycker du att du hjälper läsare?" hahah! menmen..

Idag då! Vaknade vid 9 med älskling! Han hade ställt klockan för han skulle hem å göra sig iordning för sen skulle han bli hämtad av sin farfar å åka å jobba :) Han jobbar till 4 idag å sen ska han (och jag?) på hans lillasyrras kalas..Så jag har ju i princip hela dagen på mig att göra nånting! men jag vet inte vaaad! jo en grej, jag ska lägga in låtar på en skiva som Jespers syster ska få :) hon har fått mp3 nämligen ;)..Sen vet jag inte, jag ska duscha städa mitt rum lite kanske, å så kan jag ju passa på å blogga ordentligt idag då..

Guuud förresten vad jag är sugen på å köpa kläder! Jag vill bara gå in på nån sida å beställa massooor med vårkläder! snygga t-shirtar å skooor! , men har man inga pengar så! Uschhhh vad jag hatar att aldrig ha pengar!!!!

Men ah nu känner jag mig klar med detta inlägget så pussshejjjj!!! :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0