Äntligen heeeelg!

Hejj!

Nu är det äntligen helg igen!! Guuud va skönt! Nu ska jag försöka sova ut riiiktigt ordentligt! har varit så fruktansvärt trött de senaste dagarna, vet inte varför men det kan ju bero på att det är första veckan efter lovet, man har fått sova ut i 1 vecka å nu helt plötsligt så ska man behöva gå upp klockan halv 7 ! USCH!

Men nu ska jag iaf åka till pappa när jag har skrivit klart detta inlägget! Ska bli myys! det blir mat och let´s dance antar jag :D förmodligen tacos! :) MUMS! å imon så kanske vi åker till allum om ja tjatar lite å då ska jag gå in på telia å kolla om ja kan skaffa mig en ny mobil! Jag vill ha den röda sony ericsson, älskar verkligen den designen! W910i tror jag att den heter :) å sen på kvällen blir de mys här hemma hos mamma framför melodifestivalen! Älsklingen kommer förmodligen upp hoppas jag, han har lovat iaf så ah! :)

På söndag blir det nog till å sova ut lite innan måndagen :) de blir skönt det!

Jag kommer inte kunna uppdatera bloggen förren imorgon eftermiddagg men lämna gäääärna en kommentar om ni är här inne å kikar! :)

image50 DEN VILL JAG HA! :D

Kommentarer
Postat av: Tove

den är sjukt fin :)

2008-02-22 @ 17:57:50
URL: http://liljaaaa.blogg.se
Postat av: Klara

Hehe okej så trevligt!:) Ja den e faktiskt ball, men finns de bara röd? Linda har ju de=)

PUssar

2008-02-22 @ 21:25:46
URL: http://partypiingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0