Mitt i natten !

Heeeeej

nu ligger man här mitt i natten med datan i knät å en snarkandes lillasyster brevid sig , haha jaa jag delar säng med henne inatt för vi har ju flyttat å tills vidare så delar vi rum å hon har blivit så kär i min säng så hon ville sova här inatt så okejdå! ;D kan väl va mys det med :P

Vad har hänt idag då? inte så mycket faktiskt , gick hem (Jaaaa ja gick hem från jesper faktiskt ) haha inte likt mig men det var ganska skönt faktiskt å det är ju sånt underbart väder ute också! :D haha! sen hände det inget kul på dagen idag faktiskt , skulle väl varit roligt att åkt in på rean idag men ORK på det när man redan har varit inne två dagar irad och knappt hittat något ! :P

Men ikväll var iaf hela familjen (förutom mickan) på bio nere i Lerum , vi såg " Vi hade iaf tur med vädret igen" hahah den var riktigt rolig faktiskt och en film som jag faktiskt kan rekommendera , jag har ju inte sett ettan men de behövde man faktiskt inte! Nää usch va kul den var , det blev allt ett par skratt ! haha!!

Imon är det ju iaf nyår !!! KUL! Och mina planer är att först ska jag ha lite middag här hemma med tjejorna ! :D det ska bli riktigt mys faktiskt ! Sen drar vi vidare , haha var vi nu hamnar det får vi se, vi har inga direkta planer än faktiskt! :)

Men nu känner jag att ögonen snart går i kors så det är nog dags att sova! :) Natti på er ♥

Kommentarer
Postat av: bloggdesign by MALIN

Hej :) Är du sugen på en ny bloggdesign? isåfall så tycker jag att du borde kolla in min blogg. Där har jag tävlingar, auktioner och tar emot beställningar. Välkommen till mig!

2009-01-02 @ 01:40:26
URL: http://bloggdesignbymalin.blogg.se/
Postat av: Marielle

Hej!

Nu är det dags för en ny tävling igen. Denna gången får ni tävlingsdeltagare designa erat eget vinnarpris! Kika in för att vara med. :-)



Kram

2009-01-04 @ 16:19:09
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0