Länge länge sedan nu :O

Hejsan :)

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaslänge sedan jag skrev nu :O ...sorry för detta..men jag har inte haft någon inspiration , som vanligt , menmen , mitt liv har ju rullat på som vanligt , skola , jesper å plugg ..men nu är det ju som sagt jullov! Så UNDERBART är det . å det bästa av allt är ju att jag ÄNTLIGEN har fått en egen data med mobilt bredband, så jag kan ta med mig datan överallt när jag vill ! Så jag tänkte att jag kanske ska försöka börja blogga igen nu :) Måste bara försöka hitta inspirationen igen..Sen skulle jag vilja ha en ny bloggdesign också, känner att den jag har (även om den är ny) inte är riktigt "jag" får försöka hitta någon som kan hjälpa mig :) , så om ni vet någon eller vill hjälpa mig, SÄG TILL ! :D

Vad har ni gjort än så länge på lovet då ?, det har ju varit julafton !  Hoppas att ni alla har fått något fint. Jag fick ju som sagt datan i julklapp och en plattång å en popcornmaskin å pengar å lite småsaker så :D

Men nu ska jag kika runt på lite bloggar :D pussssss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0